25.3.09

;D

Woooh, vilken underbar dag det varit. Jag fick brev från min läkare där det stod att knölen jag hade var ofarlig, huge load off my chest. Jag såg även Slumdog Millionaire och vilken film det var, galet bra. Och nu när mamma kom hem visade hon mig hur jag kunde kolla vad jag fick tillbaka på min skatt. Jag hade räknat lite på det innan och kom fram till att det knappt skulle vara 5000. Matte och jag går inte direkt hand i hand med varandra. Det visade sig att jag får tillbaka 10170:-! Och med lönen jag får i april får jag min semesterersättning på ca 15000. Shit.

Nu ska jag FÖRSÖKA att inte handla något... fast det skulle ju inte sitta fel med Devils in Bedside, Sleeping Beauty och Black Rain.

1 kommentar:

Quarter Void sa...

wow! då kan du köpa jättemånga tuggummin! verkligen supermånga!