10.2.10

Posten och fejjan.

Jag undrar vad posten har gjort med mina två paket jag väntar. Båda har skickats från USA, det ena innehåller godis och en en rakhyvel, det andra är från Everyday Minerals. Det har snart gått 2 veckor sedan det skickades. Någon hårig, godissugen och i foundationbehov på posten har kanske tagit mina paket :(

Och så har jag svikit mig själv, jag sa åt mig att aldrig skaffa Facebook. Efter en konversation med en gammal klasskamrat registrerade jag mig. Jag känner mig smutsig, lite äcklig faktiskt. Jag försöker fortfarande förstå mig på hur det fungerar.

Jag lyssnar även igenom OYAs nya album, eller det har ju varit ute ett bra tag men jag har inte lyssnat på det förrens nu. Fantastiskt skönt band. Jag står fortfarande fast vid att om jag skulle varit med i ett band hade jag velat vara med i OYA.

Inga kommentarer: