12.2.10

Tanatos

Regular

Limited


Regular edition har ju helt klart ett mycket snyggare omslag än Limited edition. Jag har bestämt mig för att köpa båda versionerna.

1. TANATOS (タナトス)
2. HARMS  (ハームス)
3. BABEL  (バベル)
4. belzebuth (ベルゼビュート)
5. red shoes  (レッドシューズ)
6. Lithium  (リチウム)
7. Heaven  (ヘブン)
8. 宛名のない手紙(アテナノナイテガミ)
9. 優しさの意味 (ヤサシサノイミ)
10. Who's the MAD  (フーザマッド)
11. minus+synonym (マイナス)
12. Reminisce  (レミニス)
13. 願い
 (ネガイ)
Bonus Track. 690min [ Remix ]



Lite besviken att bonuslåten bara är en Remix, även om jag tror det är en bra remix då både nocturne- och sink-remixerna är bra. Och jag brukar inte ens gilla remixer!
Fast det verkar som Limited har en förlängd version av 11. minus som heter minus+synomym.

Gud vad jag längtar!!1 24 februari kan man förhandsboka skivorna.

Inga kommentarer: