16.5.10

Dagarna

Att bli surprise gangbang! av allergier är inte en trevlig överraskning. I Fredags blev jag brutalt överfallen av pollen, mina ögon kliade, min näsa droppade snor överallt och jag såg ut att vara väldigt bedrövlig. På min lunchrast for jag till apoteket och köpte medicin, shit was so cash. Det var även tusen miljoner grader ute, skönt. När jag bestämde mig för att gå hem för dagen var jag inte så pepp på att hoppa på en buss full med människor när jag såg ut som jag gjorde, så jag bestämde mig för att gå hem istället.
Till min besvikelse hade posten inte levererat mitt spel, det är så himla dumt att spel släpps på fredagar, posen lyckas ALDRIG leverera i tid, även om webhallen eller andra sidor skickar dagen innan. Om post från Japan kan anlända på en dag, borde även post från Sthlm kunna det. Aja, har jag väntat 5 år kan jag vänta 3 dagar till.

För övrigt har jag lyssnat enormt mycket på 凛として時雨 senaste album just A moment på senare tid, fruktansvärt bra. Sångare A och B har egentligen väldigt irriterande röster när de sjunger, men det låter ändå konstigt nog bra. Nu vet jag inte vilken låt jag ska bestämma mig för att länka, deras irriterande röster märker man mer i Telecastic fake show, men jag är currently mer inne på JPOP Xfile. Vi får se vad jag bestämmer mig för medans jag skriver klart resten av inlägget.


JPOP Xfile




Ja jo, god hand är typ såhär

Inga kommentarer: